Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday 15 January 2013

It's New Year & Me

Assalamualaikum...

dah lama x menulis kat sini...
my new career really buat aku short of time
I thought new year akan membuka lembaran baru...
But..ya...it was

New Year mean January..
and January is his besday...
but so sad yg aku x mampu even hanya satu ucapan..
But aku tau...all people around dia mesti da ttup semua kekurangan tu..
wish dari aku x bermakna apa2...
well..
'Saya cuma nak kamu bahagia & saya tahu kamu mmg sdg berbahagia sekarang!'

Tahun Baru aku bermula dgn tgok firework yg sgt cantek!!!
(actually 'tertengok)
time kerja aku skrg menuntut aku utk kerja pada public holiday
tapi aku x kesah sbb aku betol2 dah in love dgn kerja aku skrg

Mlm taon baru yg aku rasa aku sgt bodoh
mane x bodoh kalo still tggu bus after 12pm!
rase sengal sungguh malam tuh
then bile dah 1.30am aku msj abg aku sruh amek
die pon cakap apsal x ckp awal2
mane lah aku tau!

even aku seronok ngan keje aku skrg
aku still nk cari keje laen
klu blh nk office hour
org yg mementingkan kekeluargaan mmg cenggini
hik3

kerja aku still jugak brkaitan ngan budak2
apsal ntah
pnjg btol jdoh aku ngn kanak2 ribena
bezanya aku bkn cekgu je
 tempat keje aku?



Eksaited x?Hihi
aku x pilih Habib Jewel sbb aku x suke n x pndai buat sales
x pndai nk menanam tebu di tepi bibir
eh?err....
nevermind.sila abaikan.

Azam taon baru?
err..
saya nak kawen =)
Insyaallah..

No comments:

Post a Comment