Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Monday 13 February 2012

Miss My Blog So Much!

Dah blog aku..
aku je la yg rindu..ye dak?
(tnya diri sndiri)

Bukan stakat brsawang..da cm blog antu da rupenye
brzaman aku tggal..

bukan sbb malas..ade la sket2..tpi
ntah apsal ntah x bleh nk log in sbb pssword salah
sengal ubi betol

bila da tukar,aku plak lupa aku tukar password ape
nk kate byk mkn semut, sekor 2 tu mgkin la..sbb 'ter'..
last2 ltak yg sng aje
kalo lupa jugak,sah!

Aku Da Tua!

knapa aku bt blog?
nak glemer ke?
ikot trend?gedik org ade blog,kau pon nak ade blog jugak?

dulu..mgkin ye..tapi skrg..blog aku lebih kpd life aku...
tntang hidup..perasaan...
sbb tu aku suka org bace je,tapi x kenal aku...

sejak tukar kerjaya nih..
aku slalu rasa keseorangan..xde tmpt nk mngadu...
serius rase lonely...

kdg tiap2 mlm rase nak nanges meratap naseb..
tapi untuk ape?
ini yg aku pilih...

terok sgt ke naseb aku nih?
lebih malang dari bwg putih yg kne dera tu ke?

well...bahagia x smestinya sntiasa trsenyum...
sedih x bermakna air mata itu sentiasa mengalir...

ntah..aku rasa sunyi..
honestly..aku rindukan life aku yg dulu...

aku rasa cam aku xde sape2 kt sini...
satu hari..aku rase aku akan lari...

lari dari insan yg sdg dgn aku skrg...
lari dari life aku skrg..
lari dari job aku skrg...
from everything..
aku nak nikmati hidup...

No comments:

Post a Comment