Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Saturday 25 February 2012

Rindu Nak Jumpa Dia

da 2 ari aku replace kwn aku keje..
die kene ke Perlis katanya..
aku x kesah even kene ulang alik2 dari umah..

buleh la improve my driving skills! Haha
klu mule2 dulu it takes 45 mnts..now half an hour pon da sampai!
xkn nak sia2kan lesen yg dah x perlu tampal 'P' kt krete. Ye x?
tapi smpai skrg aku blom renew lesen tu. Sungguh hampeh diri ini

bulan nih byk dpt betol dpt offer job..Alhamdullillah..
tapi aku tolak sbb masalah rumah..jarak lagi...salary pon xde la mmberansangkan sgt..
smue job aku carik kt kl..
sbb aku taknak stay sini lagi...

this monday pas abes keje aku gerak ke Bangi..
malam smpai la sana..
parking umah my fren, Erin..
dia da pindah umah baru..da byk kali dia ajak dtg..

time celebration besday ritu,aku x dpt dtg..
sbb nak ke sana jugak hjg bulan..
so,xnk la ulang alik byk kali..

aku cuti smpai rabu..slasa kt bangi ade pasar malam
bestnye!rindu kt char kuew teow abg yg xde gigi tu
mmg yg trbaek ah penah aku makan

aku plan..selasa tu nk g Kuis..amek transkrip..
dtg Bangi je..aku mesti teringat dia...
sama mcm konvo dulu...
hmm..rindu nak mcm dulu...

kalau aku call ajak minum kt cafe,die mau ke hah?
okeh.persoalan di situ.
spatotnye bukan die mau,tapi yg lebih tepat lagi
mcm la dia angkat klu aku call
(padan la dgn muka kau Ana!)

no fone die scara rasminya da didelete dari fone aku
tanpa pengetahuan aku
dah la aku ni ada masalah dgn no
Huh!

tapi aku igt no die sejak kitorg bz ala2 Pm masa nk setelkan g KLIA
kn besenye kt surat akan ada tulis ' Please Do Not Hesitate To Contact .....
ada no die kt situ..aku boleh g tnya kwn2 aku nih no sape

yg zaie plak boleh perli2 aku ' tiap2 mlm mesej pon x tau ke no sape?'
then die ckap,' ko nk kena tampo ngan aku?'
aku blur. Laa..no dia ke..
owh. sengal sungguh diri ini.
start hari tu aku keep on mind no die...

cume..ingat pon x gune sbb x contact..
hmm...tapi..klau try give him a call..x salah kn?
aku cume takot die x angkat..sbb aku da penah kene dulu...
juz wanna have a chat wit him..
ntah la..feel awkward pulak

kalau aku belikan nasik ayam lagi,then bagi je die.ok ke?
x pon kalo die tamao,aku naek aje hostel die anta depan pintu.
idea bernas.
 

well..nasik ayam? nostalgia... owh.nvermind!

No comments:

Post a Comment