Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Friday 8 July 2011

Saya Dah Dapat Pengganti Awak

Assalamualaikum...

Entry yg agak x buleh blah. Menurut tuan empunya blog ini, 'pengganti' bukan lah merefer kpd manusia,tapi pendrive Kingston 2GB!

Jgn slh sgka ye...aku bukan tamak haloba nak ade smpai dua tiga belas pendrive,tapi dsebabkan keadaan pendrive aku yg cedera parah shingga x boleh dslamatkan lgi. Ceritanya yg pnjg bermula begini...

Di suatu tghari yg panas, kt tadika nih,anak aku dgn slambe badaknye letak ats meja pndrive aku yg sudah pon berkecai. Ataupun dalam erti kate laen,terbelah dua..takpun dgn ayat laen..aaa...korg pkir la sndri ye?lalala~~

Ade case je.cip nye ntah kemane mghilangkan diri. tapi esoknye die dah menjelma kmbali :p. Tapi!Tapi!Tapi! da x detect..huuuu..isk3...

Tapi kan..sgla kesedihan + kebengangan + muram durja aku smue hlg.Sbbnye..mak kpd budak tu da gantikan pendrive baru!4GB lagi!tQ ye kak! Hik3

Panjang kan ceritenye?


Sgt klasik.Nmpak kn btapa uzurnye beliau?

Tadaa!! The new 1.Nampak x?4GB.Heee...

Xde yg lame,xde la yg baru. Berdua lbh baek :p

Sungguhpn aku da ade yg baru,aku x buang pon yg lame. Ade nilai memorial. Cewahh!Haha
Da 3 taon o0o meredah onak duri bersame2..dari starting study smpai la end study...
Big TQ for Madam Suhaila (sbb pndrive nih pon die bgi,bukan aku beli) lalala~~~

p/s : Ariff Hazif,nti rosakkan fone murah Amma nih plak ye?Nti blh dpt gnti fone baru :p

.:tQ for view:.

No comments:

Post a Comment