Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Saturday 10 March 2012

Wat Should I Feel?

well...my blog is the best place to throw out everything...
no one know me..
no body reads..
there is no right to judging me..

kalau ada pon..ade aku kesah?
dua tiga menjak sejak nk quit nih..
feel malas nk g keje membuak2
sungguh!

kalau x difikirkan workmate aku sensorang..
plus pulak cctv yg very the annoying
aku monteng aje
tapi disebabkan perasaan bersalah bakal menujahi diri,maka
semangat dikuatkan sekuat kayu belati. *eh*tetiba.

lagipun..lately nih aku slalu dtg keje lmbat..
supposed masuk keje kul 9am,kdg kul 10 baru muncul muka aku
semalam lagi best.kul 3pm baru masuk keje
x punctual lgsg!

actually..im not dis type of person..
aku mmg punctual.
sbb aku x suka menunggu dan ditunggu!
tapi kelewatan itu adalah dsbbkn org lain
(kununnye)

smlm sabtu..cm bese im waiting for him to pick me up..
8.59am i've got a call from him..
die stuck kt jalan baru..krete mati katanya
aku da gabra..it was just 4 months!
xkn da buat hal!

lepas zohor cmtu,dia dtg naek motor..
dia da membebel2..aku?juz diam..
then singgah jap beli minyak..

on da way g tmpt krete tu..
dia duk membebel..merungut..bengang..
ngan kwn dia sbb x dtg tlg dia..
dia ckp kwn dia nih slalu amek ksmptan kt dia
ntah la..tapi aku mmg perasan pon..
kdg suruh anta ke sana..sini..mintak tlg tu..tlg nih..
dia slalu tlg..tapi bila turn dia?
hmmm..
it doesn't mean to bring it up or mengungkit..
cuma aku rasa ptut la ada give n take..
org tlg kita..kita tlg org balik..
im juz saying..biarkan la dia..

da smpai kt tmpt krete,dia tuangkan minyak..
then dia bising2 lagi suruh aku trus masuk dlm krete..
aku ikotkan aje..time nk tuang minyak,
krete yg lalu lalang pon boleh jadik msalah bgi dia..
marah2..aku tau la panas..tapi x perlu la kot nk mrh2 smua..

then dia sruh aku drive..nk g petrol pump..
aku xreverse sbb nk terus kedepan je
then x lepas,so aku pon reverse la cpt2 sbb ada kerete
pastu dia mrah lagi..said smthng yg x sptot nya dia ckp..

wat do u feel if ur lovely one mrh2?
'org suruh reverse kt blakang ni,yg g depan bt apa?nk mati ke?x nmpk ada krete???
yes!i admit it.aku nmpk krete tu.aku x buta lagi!
aku trus jugak ikot depan

teros pecut bwk krete g petrol pump
lgsg x tggu dia.nseb ade budak yg  keje situ
aku bukan pndai pon nk isi minyak
(nerd!)

da patah balik,aku nmpk dia lambai2.
aku brenti kt bus stop tu.
dia bukak pintu..dia cakap..
lajunya bawak krete!
ntah..aku pon x prasan..

dia pesan..drive elok2..
mintak maaf kt aku..bukan niat dia nk marah aku..
cuma dia penat..
aku da agak sbenanye..
he is always like dis..
said smthng that hurt me..then,when he realize..will ask for apologize..

dia gosok2 bahu aku..said sorry..
terus air mata meleleh.damn!
dia tnya,aku still nk masuk keje ke?
im juz reply..tgok la klu ada mood
he said..drive elok2..again..

salam pon aku tanak..lgsg x pndng muka dia..
tpi dia amek tgn aku..salam..
mcm biasa..
gear D,terus pecut!

abes keje..dia call..
suruh dtg..dia tau aku lapar..
dia ckp dia boleh mskkn kalau aku nk dtg..
....

here is my boyfie..always know how to win me back..
for everything happen..
i really dont know...

wat should I feel?...

No comments:

Post a Comment