Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday 6 October 2011

Apabila Keputusan Itu Sesuatu Yg Menyukarkan...

Assalamualaikum..

Entry sedeh okeh! (sile bt2 sedeh)

Aku bet korg mmg dah byk bt keputusan spnjang life korg..

Cume...

Bezanya...

Dcision korg tuh.easy or not..

Sedeh @ Gembira...

But..Finally..aku nekad tinggalkan dunia kerjaya yg pertama kali aku kenal...

By years..its already 5 years..tapi hakikatnya aku rase lgi lme...since 2007..until now..

Klu dulu..reason tanak brenti sbb xde job laen..but now..

Aku syg nk tinggalkan tmpt ni..sbb...

Staff @ akak@housemate..byk sgt merangkap dlm hidop aku diorg nih...
Anak2 didik aku..especially Mohd Ariff Hazif.. ( Mama miss u damn much hazif busuk)
My bos..merangkap jugak kaunselor aku..sometimes..

Bukan stakat kerja yg aku tinggalkan sbnarnya...

K.Nad..da xde org lgi aku nk brebut makanan...
K.Di..sape lgi nk mkn seaweed n fish fillet yg mcm bulu mop tu..
K.Ma..selamat bobo akak sbb xde org lgi nk pedajal die..
K.Bina..im sorii..sbb bru berpeluang tman akak 2 kali...(sbb teramat la penakot)

Kitorg suke travel..jalan sane..jln sini..

Sanggop bgon sesudah subuh semata2 nk g mendaki broga hill..
Sedangkan aku tau..diorg nih kalau time keje,slagi ade mase nk tido..

Hmm...

To Hazif..

Aku pon x tao cmne aku blh melekat + syg thap dewa kt budak nih
Padahal aku punye la menyampah dgr citer yg die nih ikut kpala die je.suke nanges.tanak mandi.

Last2..bile kt tadika..aku jgk yg die cari...
Hampir 5 bulan aku tahan die menanges hari2.nak susu la.ape la.pukul org la.
Dan skrg aku rase menyesal sgt sbb time aku hlg sbar aku kurung die dlm stor.. tapi kjap aje..

Now...die da pandai...
Duk berkepit je ngan aku..msuk klas ikot.nak tido pn cari aku...
Then bile baring seblah aku,amek tgn,ltk kt die..xyah tepuk pn..jnji ade tgn aku kt die..

Tiap2 ptg trun lmbt sb teman aku solat...
Mandi pon nk aku mandikan...

2-3 ari sblom aku quit,die tman aku solat asar cm biase..
Before tuh aku mandikan die.ok je ceria..
Time aku nk pkai telekung,tibe2 die diam..bt muke sedeh...
Bila aku tnya knpa..dia diam je..

Sumpah air mata aku bertakung time tu!







p/s : ariff hazif..mama rindu sgt..nti mama belikan angry birds ne..

No comments:

Post a Comment