Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday 27 October 2011

Macam Kamu...

semalam...

kan cuti..so..aku pon cuti la...
tapi bukan ke batu caves berdeepavali...

dsbbkn mendadak aku kne pindah tmpt keje esok..
supposed at the end of the month..
aku kuar la g shopping brg umah sket2 dlu...

dah tu tau le..gile ah penat..
pastu g r mmbasahkan tekak kt Old Taste..

pas g toilet,duduk r..
hajat dhati nk order sunkist float,tapi
icecream vanilla xde plak,
so..tukarla ribena aloevera..

before order smpai,aku cm prasan..
mamat meja hujung,tuh..
duk tgok2 je...bukan prasan ok.
mmg die duk tgok pon

aku pon pandang la jugak mamat tuh
tapi hujung2 mata je la..

Dupp!! Berderau darah aku!
Jantung ala2 terhenti buat seketika!err...
sesaat.

knapa dia mcm kamu..
srius!terus kpala otak nih teringat kamu..
muka dia mcm kamu..
bezanya kamu specky..dia x..

terus amek fone nk call kamu...
sejak ble dari PD kamu ada kt Segamat????
tpi saya teringt last saya call kamu...
kamu x angkat...

tgh berkonfius memikirkan apa yg berlaku...
order saya smpai!ribena aloevera..

err..apsal mamat tuh still tgok aku lgi?
ngah syok minum..
jeling gak hjg2 mata..
aa..apsal air kite same kaler?

tpi aku mmg btul2 x puas hati..
betul ke tu kamu?
tpi..xkn la da jmpa pn lgsg x tegur?
rase cm agak kejam je kamu nih..

bila kwn2 kamu da byar bil nk gerak...
baru la berani pndang direct!

Derr..saya bersyukur itu bukan kamu!
sebab?
Kamu Smoke!!


yes.


NO!!!

No comments:

Post a Comment