Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday 6 October 2011

Kau Tak Faham...

Kau x rasa ape yg aku rase...
Jadi..kau x faham..

Kau x lalui ape yg aku hdap hari2..
Jadi...kau x faham...

Kau x berkongsi..mcm aku..
Jadi...kau x faham...

Apa tindakan yg aku buat..
Perkataan yg aku ckap...
Perasaan yg aku tanggung...

Kau x faham semua tu...

Kau cume nmpak tindakan yg aku buat..
Kau cume dgr apa yg aku ckp...

Tapi...

Pernah x kau fikir knapa..
Kenapa tindakan aku mcm tu..
Kenapa aku ckp mcm tu..

Pernah x kau faham..

Kau sedar x..
Dengan kau..segalanya aku berkongsi..
Berkongsi kau..dengan orang lain..

Aku sedar semua tu...tapi...
Tahap penerimaan aku pun ada batasnya...

Aku masih belajar..
Belajar untuk menerima...
Belajar untuk berkongsi...

Tapi..kadang2..aku rasa..
Kau x nmpk smue tu..
Kau x faham smue tu...

Bila kluar..kau slalu fkir psal diorang..
Bila makan..pun teringt diorg...
Aku x halang..

Cuma..

Tolong lah sedar...
Aku ni siapa pada kau..

Bukan diorg saja yg ada dlm dunia kau...

Aku selalu mkn hati ngan kau..
Mostly nya psal bnda ni lah..

Kau slalu bt aku rase aku ni x penting...
Kdg aku terfikir..aku xda dlm hdup kau pun xpe...
Kau buat aku rase tersisih...
Rase terpinggir...

Kalau kau rasa kau x perlukan aku...
Kau boleh terus - terang..

Sekurang2 nya...

Kesedihan yang aku tanggung tak berterusan...

No comments:

Post a Comment